Κορομηλά: "Έχω βαρεθεί να ακούω για την κόντρα μου με την Ελένη Μενεγάκη"

«Έχω βαρεθεί να ακούω για την κόντρα μου με την Ελένη Μενεγάκη. Ξέρω τη σκοπιμότητα όσων ασχολούνται με τις κόντρες», είπε η Ρούλα Κορομηλά σε συνέντευξή της στο Πρωινό mou, επαναλαμβάνοντας για μια ακόμα φορά ότι δεν έχουν καμία κόντρα μεταξύ τους.

«Τι κόντρα μπορώ να έχω εγώ με την κυρία Μενεγάκη; Έχουμε δύο διαφορετικές πορείες επαγγελματικές. Άλλη καριέρα έκανα εγώ, άλλη πολύ επιτυχημένη καριέρα έκανε η Ελένη. Άλλα πράγματα έχω βιώσει εγώ στην προσωπική μου ζωή, άλλα πράγματα έχει βιώσει εκείνη. Δεν υπάρχει καμία, μα καμία, ούτε στη σφαίρα της φαντασίας κόντρα με την Ελένη», είπε η Ρούλα προσθέτοντας ότι το Λενιώ κάνει πολύ καλή δουλειά και είναι πάρα πολύ επιτυχημένη.

Όλα αυτά βέβαια από μακριά. Πώς λέμε μακριά και αγαπημένοι; Ένα τέτοιο πράγμα. Γιατί η Ρούλα δεν λέει να πάει καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης. Βέβαια όπως είπε αυτό το κάνει όχι γιατί έχει κάτι με την Ελένη, αλλά γιατί δε θέλει λόγω της θέσης στον ALPHA να πολυβγαίνει στις εκπομπές.

Ας πούμε τώρα εμείς πως την πιστεύουμε. Πάντως λίγα λεπτά μετά από τις δηλώσεις της αυτές, έπεσε στο κεφάλι της ένα κάδρο. Τυχαίο;

Εκτός πάντως από τη σχέση της με την Ελένη, η Ρούλα μας είπε επίσης ότι δεν ζει με το παρελθόν, αλλά με το τώρα και ότι ποτέ δεν έχει χλευάσει κάποιον γιατί μπορεί να ζήλεψε τη δουλειά του, κάτι που όπως είπε συμβαίνει κατά κόρον τώρα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!