Σίσσυ Χρηστίδου... στούρνος σου λέει στα οικονομικά..

Σίσσυ Χρηστίδου... στούρνος σου λέει στα οικονομικά..
Ακόμη και το συμβόλαιο της, ο Θοδωρής το υπογράφει..
"Στο σπίτι είμαι αρκετά παραδοσιακή και μου αρέσει να έχω τον έλεγχο στα πιο γυναικεία κομμάτια. Στην κουζίνα, την τάξη, το πρόγραμμα. Τα οικονομικά είναι το αδύνατό μου κομμάτι. Ο Θοδωρής με έχει βοηθήσει να γίνω καλύτερη, αλλά και πάλι προτιμώ να εμπιστεύομαι σε εκείνον την διαχείριση. Ο Θοδωρής τα κάνει όλα. Εγώ δεν έχω ιδέα! Για να καταλάβεις, ακόμα και το συμβόλαιό μου ο άντρας μου το υπογράφει! Γιατί έχουμε εταιρία και ουσιαστικά δουλεύω για τη δική του εταιρία. Και εκείνος τα διαχειρίζεται όλα αυτά", εξομολογήθηκε η γνωστή απρουσιάστρια στην Ελένη Μενεγάκη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!