Πέτρος Φιλιππίδης: "Έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου"

Πέτρος Φιλιππίδης: "Έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου"
Είναι ένας άνθρωπος σημαντικός στον καλλιτεχνικό χώρο. Έχει ξεχωρίσει με το ταλέντο του και αυτό είναι αναμφισβήτητο. Ο Πέτρος Φιλιππίδης μιλά για πρώτη φορά για όσα έχει επιτύχει στην καριέρα του και μοιράζεται με όλους τις σκέψεις του για τον εαυτό του...
"Η δουλειά που έχω κάνει μέχρι τώρα είναι πολύ σημαντική. Έχω δρόμο πολύ μπροστά μου ακόμη και σημαντικά πράγματα που δεν έχουν γίνει ακόμη.Έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου", παραδέχεται στο Βήμα.
Ο ηθοποιός τονίζει πως για να είναι κανείς καλλιτέχνης πρέπει να νιώθει πως είναι ο καλύτερος. "Πρέπει να έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στον εαυτό του με την ανασφάλεια μαζί".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!