Victoria Beckham...η κουρασμένη μάνα!!

Τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν τα δημοσιεύματα που αναφέρουν πως κάτι τρέχει με την Victoria καθώς φαίνεται συνέχεια κουρασμένη, εξαντλημένη και μετά βίας χαμογελάει...
Την απάντηση σε αυτές τις φήμες έδωσε η ίδια. Η πρώην τραγουδίστρια, νυν σχεδιάστρια, σύζυγος ποδοσφαιριστή και μητέρα τεσσάρων παιδιών βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Λονδίνο για να παρουσιάσει τη νέα της κολεξιόν και αποφάσισε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα σχετικά με όσα ακούγονται.."Εάν ο κόσμος θέλει να λέει πως είμαι δυστυχισμένη, ας το λέει, δε είμαι όμως. Έχω να κάνω πολλά το τελευταίο διάστημα. Δεν θα πώ ψέματα κουράζομαι πολύ. Κουράζομαι αλλά ταυτόχρονα είμαι και πολύ ευτυχισμένη με τη ζωή μου" ανέφερε η Victoria.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!