Δεν θέλει να ακούει για γάμο η Παναγιώτα Βλαντή!

Δεν θέλει να ακούει για γάμο η Παναγιώτα Βλαντή!
Όσες συνεντεύξεις και να δώσει η Παναγιώτα Βλαντή δεν τις γλυτώνει τις ερωτήσεις περί γάμου και παιδιών! Αν και έχει έξι χρόνια σχέση με τον Νίκο Ράπτη, δεν σκοπεύει να ντυθεί νυφούλα.

«Αυτό που έχω εγώ είναι γάμος. Είναι πιο μαγικά να είσαι με έναν άνθρωπο 6 χρόνια χωρίς γάμο από το να είσαι σε γάμο. Είναι πολύ πιο δύσκολο. Πολλοί πιστεύουν ότι χωρίς γάμο είσαι στον αέρα», είπε στο περιοδικό «Λοιπόν» προσθέτοντας αστειευόμενη: «Δεν είμαι παντρεμένη, αλλά... είμαι παντρεμένη. Συμπεριφέρομαι σαν να είμαι παντρεμένη, εγώ το έχω εκλάβει σαν γάμο»!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!