Χρήστος Χολίδης: «είμαι ένα απλό παιδί που έχει το κορίτσι του»


Χρήστος Χολίδης: «είμαι ένα απλό παιδί που έχει το κορίτσι του»
Ημέρα + ώρα δημοσίευσης 26.05.2012 - 12.10
Η σχέση του Χρήστου Χολίδη με τη Δούκισσα Νομικού μετρά ένα χρόνο και οι δυο τους συνεχίζουν να κρατούν χαμηλούς τόνους και να αποφεύγουν τις δημόσιες σχέσεις.
Μετά από πολλά χρόνια ο τραγουδιστής επιστρέφει στο μπάσκετ και μάλιστα στην ομάδα του Ίκαρου Καλλιθέας. Φανερά συγκινημένος δηλώνει πως «στην ομάδα βρέθηκα λόγω του προέδρου , τον οποίο γνωρίζω πολλά χρόνια. Μου το πρότειναν, δέχθηκα και έχω ξεκινήσει προπονήσεις. Και μόνο που βρίσκομαι σε αυτό το περιβάλλον και μυρίζω το παρκέ μου θυμίζει τα νιάτα μου».
Ο Χρήστος μίλησε και για τη σχέση του με τη Δούκισσα τονίζοντας πως «δεν ξέρω πώς να διαχειριστώ το θέμα ώστε να μη γίνω γραφικός, να μην περάσει ούτε κατ’ ελάχιστο από το μυαλό κάποιων ότι το χρησιμοποιώ για τον οποιονδήποτε σκοπό. Είμαι ένα απλό παιδί που έχει το κορίτσι του. Δε νιώθω ότι κάνω κάτι ιδιαίτερο. Δεν προκάλεσα, δεν πήρα το κορίτσι μου να κυκλοφορώ έξω για να με φωτογραφίζουν».
Η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του ήταν «το 2007 όταν είχα γυρίσει από τη Θεσσαλονίκη που είχα πιάσει πραγματικά πάτο».
Τι σημαίνει το κεφάλαιο οικογένεια για τον τραγουδιστή; «Οικογένεια σημαίνει παιδιά. Δε φοβάμαι να κάνω οικογένεια, αλλά θέλω να είμαι χίλια τοις εκατό σίγουρος ότι το θέλω, να είμαι έτοιμος να πέσω στη φωτιά». Ενώ τονίζει ότι «λέω πολύ δύσκολα όχι σε μια γυναίκα. Ειδικά όταν αξίζει και όταν υπάρχει ανταπόκριση στα συναισθήματα».
Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελε να συνεργαστεί; «Θέλω πολύ να συνεργαστώ με τον Αντώνη Ρέμο».
Όσο για τις θαυμάστριες του, υποστηρίζει πως «μου λένε να δώσω χαιρετίσματα και στη Δούκισσα»!
Πηγή: Περιοδικό «Εγώ»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!