Οδηγούμε την A-Class 160CD1

Ένα και πλέον χρόνο μετά την… μεταμόρφωση του συγκεκριμένου μοντέλου, ακόμα μου τραβάει την προσοχή. Εναρμονισμένο με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της γερμανικής μάρκας, νεανικότερο, γεμάτο καμπύλες και δυναμισμό, ξέρει πώς να μαγνητίζει. Ο πολύ καλός αεροδυναμικός συντελεστής (0.27 Cd) δεν έρχεται τυχαία – είναι αποτέλεσμα προσεγμένου σμιλεύματος, τόσο που ακόμα και στην πεντάθυρη εκδοχή του, δεν χάνει τον κουπέ χαρακτήρα. Στοιχεία απαραίτητα όταν ο ανταγωνισμός έχει γερά χαρτιά όπως η Σειρά-1, το Α3 ή ακόμα και το V40 (όσο κι αν στη Mercedes αφήνουν τη Volvo έξω από την εξίσωση του άμεσου ανταγωνισμού).
Έχουμε λοιπόν τα κάλλη. Ένα το κρατούμενο. Πάμε στην… εσωτερική ομορφιά. Παρότι έχει το σχεδιαστικό DNA που συναντάμε και σε πιο «ώριμα» μοντέλα της Mercedes, διαθέτει επίσης νεανικό προσανατολισμό. Με λίγα λόγια – τόσο ο εξωτερικό όσο και ο εσωτερικός της κόσμος, ανοίγουν διάπλατα την πόρτα σε ένα νέο target group για τη μάρκα με το αστέρι, που με την A-Class «ρίχνει» σημαντικά τον μέσο όρο ηλικίας του πελατολογίου της.
Πάμε στην ποιότητα. Απαράμιλλη. Πολύ καλά υλικά, άριστη συναρμογή. Εργονομικά τοποθετημένοι διακόπτες στο τιμόνι και την κεντρική κονσόλα, εύχρηστο σύστημα infotainment με μεγάλη οθόνη αλλά και διακόπτη χειρισμού στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Καμία έκπτωση στα συνήθη γνωρίσματα της Mercedes. Τρία τα κρατούμενα λοιπόν. Από χώρους, ενώ υπάρχουν αρκετές αποθηκευτικές επιλογές για μικροπράγματα, τέσσερις επιβάτες ταξιδεύουν με άνεση (οι πέντε… με τους απαραίτητους συμβιβασμούς) ενώ ο χώρος αποσκευών που διαθέτει χωρητικότητα 341 lt, είναι στον μέσο όρο της κατηγορίας. Αν λοιπόν δεν έχεις οικογενειακές ανάγκες με μόνιμο φόρτωμα-ξεφόρτωμα, την κάνεις τη δουλειά σου.
Όμως όλα αυτά είναι γενικά γνωρίσματα της A-Class. Η A160 CDI, τι διαφορετικό προσφέρει; Έχει την ίδια κατανάλωση με την Α180 (στα 3.8 lt λέει το εργοστάσιο, στα 5 και κάτι την είδαμε εμείς) αλλά προσφέρει μειωμένη ιπποδύναμη (κατά 19 PS). Εξαιρείται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας (ελέω των μόλις 98 g/km ρύπων CO2) και κοστίζει και σχεδόν ένα χιλιάρικο λιγότερο. Που μεταφράζεται σε δυνατότητα εμπλουτισμού του εξοπλισμού, για κάποιον που έχει «περίπου 25 χιλιάρικα» ως ταβάνι για ενδεχόμενη αγορά. Αν λάβεις υπόψη σου πως τα 90 άλογα δεν δυσκολεύονται να κινήσουν σβέλτα τα 1.395kg του αμαξώματος, καλύπτοντας τις βασικές ανάγκες κίνησης εντός και εκτός πόλεως, μάλλον αξίζει σαν επιλογή. Προφανώς η A160 CDI δεν θα βάλει φωτιά στο δρόμο αλλά δεν θα σε προδώσει. Την ίδια ώρα, ο 1.461cc πετρελαιοκινητήρας, παραμένει «incognito» εντός καμπίνας ελέω της καλής ηχομόνωσης.
Καλά κρατήματα, άμεσο τιμόνι, σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και γενικά εξαιρετική ποιότητα κύλισης συμπληρώνουν το παζλ αυτού του σύγχρονου, premium μικρομεσαίου που θα σου εξασφαλίζει άνετες, οικονομικές μετακινήσεις.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ A160 CDI
Κινητήρας:  1.461 cc
Ισχύς: 90 PS/2.750-4.000 rpm
Ροπή: 24,5 kgm/1.700-2.500 rpm
Κιβώτιο: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση (0-100 km/h): 13.8 sec
Τελική ταχύτητα:  180 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 3.8 lt
Εκπομπές CO2: 98 gr/km
Βάρος: 1.395 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.292/1.780/1.430 mm
Χώρος αποσκευών: 341 lt
Τιμή: 26.400€ (24.970€ με όφελος απόσυρσης)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!