Ατάκες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!






atakes-agiou-valentinou


Την 14η Φεβρουαρίου είναι η ημέρα του Άγιου Βαλεντίνου που θεωρείται ο άγιος των ερωτευμένων...







Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια θαυμάσια ευκαιρία για εpωτικό ζευγάρωμα και ρομαντικά ραντεβού.



Δείτε πρωτότυπες ατάκες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για εσάς και αυτούς που αγαπάτε…



- Ολόκληρή μου τη ζωή σε σένα παραδίνω, σήμερα που γιορτάζουνε τον άγιο Βαλεντίνο.



- Απολαμβάνετε τον έρωτα, όπως ο εγκρατής πίνει το κρασί του. Μην μεθάτε.



- Η αγάπη αποτελείται από μία ψυχή που κατοικεί σε δύο σώματα.



- Αγάπη είναι να αγαπάς, αγάπη είναι να λιώνεις, αγάπη είναι να πονάς, χωρίς να μετανιώνεις.



- Δεν έχω λέξη να σου πω, τίποτα να σου γράψω, μόνο τη λέξη σ’αγαπώ, και δεν θα σε ξεχάσω.



- Είσαι για μένα η χαρά, το νόημα του κόσμου, ζωή δε θέλω ούτε λεπτό,  χωρίς εσένα φως μου



- Τα κοινά σημεία είναι αυτά που κάνουν μία σχέση ευχάριστη, αλλά οι μικρές διαφορές είναι αυτές που της δίνουν ενδιαφέρον.



- Τα πιο ωραία αισθήματα είναι αυτά που δεν βρίσκεις λέξεις για να τα περιγράψεις.



- Αγάπη είναι όταν συναντάς κάποιον, να σου λέει κάτι καινούργιο για τον εαυτό σου.



- Η αγάπη είναι μια τέχνη και μάλιστα η μεγαλύτερη απ΄ όλες τις Καλές Τέχνες.



- Η αγάπη είναι πάντοτε η αρχή κάθε γνώσης, καθώς η φωτιά είναι η αρχή του φωτός.



Φράσεις στα ιαπωνικά κατάλληλες για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου



Προφορά / Ιαπωνικά – Μετάφραση στα Ελληνικά



Ai / 愛 Αγάπη



Aishiteru / 愛してる Σε αγαπώ



Aitai yo / 会いたいよ Θέλω να σε δω



Anata nashidewa ikite ikenai / あなたなしでは生きていけない Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα



Daisuki dayo / 大好きだよ Μου αρέσεις πραγματικά



Dakishimete / 抱きしめて Αγκάλιασε με



Hajimete atta tokikara sukidatta / 初めて会った時から好きだった Σε αγαπώ από την πρώτη στιγμή που σε είδα



Hana no you-ni kirei / 花のようにきれい Είσαι όμορφη σαν ένα λουλούδι



Itsumade-mo aishiteru / いつまでも愛してる Θα σε αγαπώ για πάντα



Kawaii-ne / 可愛いね – Είσαι γλυκιά



kekkon shite-kureru? / 結婚してくれる? Θα με παντρευτείς;



Kimi ni muchu nanda / 君に夢中なんだ Είμαι τρελός για σένα



Kimi wo aishiteru / 君を愛してる – Σε αγαπώ



Kirei dane / 綺麗だね Είσαι όμορφη



Kisu shite / キスして Φίλα με



kisu shite mo ii? / キスしてもいい ? Μπορώ να σε φιλήσω;



Kokoro no sokokara aishiteru / 心の底から愛してる – Σε αγαπώ από τα βάθη της ψυχής μου



Suki desu / 好きです – Μου αρέσεις



Zutto issho-ni itai / ずっと一緒にいたい – Θέλω να είμαι μαζί σου για πάντα



Hanasa-nai-de / 離さないで Μην με αφήσεις



Soba-ni ite / そばにいて Μείνε κοντά μου



Konna-ni hito-wo aishita-koto-wa nai / こんなに人を愛したことはない Πρώτη φορά αγαπώ κάποιον τόσο πολύ



Anata-dake-wo aishite-ru / あなただけを愛してる Μόνο εσένα αγαπώ



peiraxtiri.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!