Μαίρη Συνατσάκη: Αποκάλυψε ποιον θέλει νικητή στο DWTS

  • μέγεθος γραμματοσειράςμείωση του μεγέθους γραμματοσειράςαύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
(1 Ψήφος)
Μαίρη Συνατσάκη: Αποκάλυψε ποιον θέλει νικητή στο DWTS
Το Dancing with the stars και τα νέα επαγγελματικά σχέδια
Για τη συμμετοχή της στο Dancing with the stars αλλά και τα τηλεοπτικά της σχέδια μίλησε στο "7 μέρες TV" η Μαίρη Συνατσάκη ενώ δεν δίστασε να σχολιάσει τον χορό της Ευαγγελίας Αρβανή με την Κατερίνα Στικούδη αλλά και να αποκαλύψει ποιον θέλει νιητή του σόου χορού.

Πώς νιώθει που έφυγε λίγο πριν τον τελικό; "Καλά νιώθω. Θα στενοχωριόμουν σε οποιαδήποτε φάση κι αν έφευγα. Ακόμα και αν έφτανα μέχρι το τέλος, πάλι θα στενοχωριόμουν όταν θα τελειώνει, γιατί όλο αυτό μπαίνει πάρα πολύ μέσα στη ζωή σου και μετά πρέπει να βρεις ξανά τους ρυθμούς σου. Απλώς, αν για 4 μήνες οι ρυθμοί σου είναι τόσο διαφορετικοί και έντονοι, κάπως απορρυθμίζεσαι και σου λείπει όλη η διαδικασία. Για εμένα ειδικά που ήταν πολύ όνειρο αυτή η μεγαλύτερη ενασχόλησή μου με το χορό" δήλωσε η γνωστή παρουσιάστρια.

Όσο για το ποιον θέλει νικητή του σόου ξεκαθαρίζει: "Εκεί έχω ένα κλικ συμπάθειας περισσότερο. Τον ξέρω κιόλας τον Ησαΐα, είμαστε φίλοι πολλά χρόνια, αλλά μου αρέσει και το πως έχει εξελιχθεί μέσα στο παιχνίδι. Οπότε, εάν πρέπει να διαλέξω έναν, θα διαλέξω αυτόν".

Ακόμη σχολίασε τον χορό της Κατερίνας Στικούδη με την Ευαγγελία Αραβανή λέγοντας: "Το τρίο πιστεύω πως ήταν φωτιά και λάβρα. Τα έχω ακούσει όλα τα σχόλια, αλλά εγώ ήμουν εκεί, το έζησα από την αρχή και το είδα συνολικά. Ήταν πάρα πολύ σέξι".

Τέλος, η γνωστή παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στο τηλεοπτικό της μέλλον δηλώνοντας: "Είμαι σε συζητήσεις με τον Αντ1 για μια βραδινή εκπομπή και αυτά είναι για την ώρα τα πιο πολλά πράγματα που μπορώ να πω. Γιατί ούτως ή άλλως πρόκειται για συζητήσεις που έχουν ξεκινήσει πάρα πολύ πρόσφατα, επομένως ακόμα, τίποτα δεν είναι 100% σίγουρο. Απλά συζητάμε για μια ψυχαγωγικού τύπου εβδομαδιαία εκπομπή. Δε ξέρω αν η εκπομπή θα είναι μαγνητοσκοπημένη ή ζωντανή. Αν προχωρήσει πάντως, θα έχει ιδιαίτερο περιεχόμενο και νομίζω θα έχει ενδιαφέρον"




Γράφτηκε από 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!