Σάκης Ρουβάς: Αποκάλυψε που οφείλεται η αλλαγή στο look του (video)


  • μέγεθος γραμματοσειράςμείωση του μεγέθους γραμματοσειράςαύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Σάκης Ρουβάς: Αποκάλυψε που οφείλεται η αλλαγή στο look του (video)
Η νέα ταινία, το "The Voice" και η σχέση με τα παιδιά του
Στο αεροδρόμιο, λίγο μετά την επιστροφή του από την Κύπρο όπου βρέθηκε για τα βραβεία "Άντρες της χρονιάς 2013", συνάντησε η κάμερα του "Πρωινού" τον Σάκη Ρούβα ο οποίος μίλησε για τη νέα ταινία που θα πρωταγωνιστήσει, το "THE VOICE" αλλά και τα παιδιά του.

"Όλοι χρειαζόμαστε έμπνευση στη ζωή μας. Χρειαζόμαστε να ονειρευόμαστε, να εμπνεόμαστε και είναι σπουδαίο όταν βρίσκουμε πράγματα να μας εμπνέουν. Η ζωή με τα παιδιά είναι πολύ όμορφη. Μέσα απο τα παιδιά μπορείς και μαθαίνει πολύ σημαντικά πράγματα. Εγώ έχω μάθει πολύ σημαντικά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μου" δήλωσε ο κορυφαίος Έλληνας τραγουδιστής.

Ακόμα αναφέρθηκε στην υποκριτική λέγοντας: "Το θέατρο είναι αγάπη μου μεγάλη εδώ και χρόνια, θα έπρεπε να πω από μικρό παιδί, λόγω του ότι και οι γονείς μου έπαιζαν θέατρο. Θυμάμαι τον εαυτό μου απο μικρό παιδί να είμαι στα θέατρα και στην σκηνή" ενώ για την νέα ταινία που ετοιμάζει με τίτλο "Chevallier" και εξαιτίας αυτού άλλαξε το look του, είπε χαρακτηριστικά: "Αναμετριέμαι πάντα με τον εαυτό μου σε ότι κάνω. Και σ' αυτή την ταινία θα κάνω ακριβώς το ίδιο και ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι καλό".

Επίσης, αναφορικά με το "The Voice" παραδέχτηκε ότι το παρακολουθεί, ωστόσο μεγάλη θαυμάστρια αποκάλυψε πως είναι η Κάτια Ζυγούλη.

Δείτε το βίντεο


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!