Βανδή: Νομίζω ότι η νικήτρια του Voice θα είναι…


Lifestyle
Βανδή: Νομίζω ότι η νικήτρια του Voice θα είναι…
Βανδή: Νομίζω ότι η νικήτρια του Voice θα είναι…

Για τη συμμετοχή της στο «The Voice», μίλησε η Δέσποινα Βανδή, προβλέποντας μάλιστα τη νικήτρια του σόου.

Διαβάστε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη της Δέσποινας Βανδή, στο «Παρόν»
Πιστεύετε ότι τα μουσικά σόου δίνουν ευκαιρίες στα νέα παιδιά να ασχοληθούν με την μουσική;
Τα πιστεύω ακράδαντα. Στο δικό μου ξεκίνημα δεν υπήρχε κάτι ανάλογο αλλά είχα την τύχη να βρεθεί στο δρόμο μου ο Βασίλης Καρράς και ο Γιάννης Πάριος. Εγώ όταν ξεκίνησα με το τραγούδι δεν είχα καμία ώθηση από την οικογένειά μου. Κατάγομαι από την Καβάλα και η οικογένειά μου  με ήθελε καθηγήτρια. Πέρασα στο πανεπιστήμιο και μόνη μου –σχεδόν κρυφά- ασχολήθηκα με το μεράκι μου, που ήταν το τραγούδι. Ενώ τώρα βλέπω γονείς να φέρνουν τα παιδιά τους talent show. Και γιατί δεν είμαστε ρεαλιστές; Ο Νίκος Οικονομόπουλος, ο Νίνο, η Ραλλία, η Καλομοίρα, ο Θάνος Πετρέλης, δεν βγήκαν μέσα από τηλεοπτικά μουσικά σόου; Αλλά σας παρακαλώ, μην τα παίρνουμε όλα τόσο σοβαρά, ένα παιχνίδι είναι. Και όπως ενημερώθηκα, μπορεί να γίνει και το «The Voice 2».
Ξέρετε ποια θα είναι η νικήτρια του σόου;
Διαισθάνομαι ότι η νικήτρια του «The Voice» θα είναι η 16χρονη Αρετή από την Αλεξανδρούπολη. Βέβαια, το κοινό θα έχει λόγο στα Live που ξεκινούν στις 28 Μαρτίου. Άρα, όλα μπορούν να ανατραπούν, πιστεύω ότι με αυτή τη χροιά φωνής που διαθέτει, η Αρετή μπορεί να κάνει καριέρα στο  εξωτερικό. Τραγουδά τέλεια τα αγγλικά τραγούδια.
Ο σύζυγος και τα παιδιά σας παρακολουθούν, σας κριτικάρουν;
Τα παιδιά μου προσπαθούν να δουν το «The Voice» αλλά στην μέση του προγράμματος κοιμούνται. Ο σύζυγός μου, ο Ντέμης, είναι πιστός και κάνει την κριτική του, αλλά κατά βάθος με καμαρώνει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!